Részletek

Évfordulósok lettünk

Nem kevés hírt, megkeresést kaptunk míg eddig eljutottunk, miszerint megszűnünk, eladták stb. a kempinget, de nem tudunk foglalkozni mindezekkel az álhírekkel, hisz dolgozunk, fejlesztünk, ez az egyetlen válaszunk arra, hogy hosszú távon gondolkozunk.

A múlt évi áramfejlesztési beruházást, amellyel mérőórás áramvételező dobozokat raktunk le, az idei év elején fejeztük be véglegesen. Reményeink szerint utoljára kellett felásni az egész kempinget, eltávolítottuk az összes régi áramszekrényt, föld alatti, vízhatlan kötődobozokat hoztunk létre és visszarendeztük, kiegyenlítettük a terepet.

Hasonlóan nagy beruházás volt a játszótér és környékének megújítása. Feltöltöttük a területet, amelyet a magas vízállás erősen kimosott és egy új, modern, többfunkciós játszó-komplexumot kaptak a legkisebbek.

Ezzel, persze, még több lesz a folyami homok a gyerekek lábán, ezért a kis vízhez eső vizesblokk előtt létesítettünk egy külső lábmosót, remélhetőleg így kevesebb homok fog jutni a fenti tusoló lefolyóiba, nem lesz lesz a dugulás és gyorsan, hatékonyan tudják lemosdatni a szülők a kicsiket.

Megújult a kicsik strandja

Mivel a kutyákat nálunk továbbra sem lehet a Balatonba bevinni - kutyás strand Fonyódon létesült -, de a fürdőinket sem használhatják erre a célra, ezért a felső vizesblokk mellett, kívül,  létesítettünk egy kutyahűsítő tusolót is számukra. Ez nem keverendő össze a gyerek lábmosóval, mert ezeket hatóságilag ketté kell választani.

Van egy törzsvendégünk, aki két mozgássérült fiatalemberrel jár hozzánk nyaralni. A spiccen laknak, ezért messze van számukra a lenti vizesblokk mozgássérült WC-je, ezért a fenti, hozzájuk közelebbi vizesblokknál is létesítettünk egy rámpát a kerekesszékük számára.

Mostantól új üzemeltetője van a kemping büfének, ezzel lezártunk egy konfliktusokkal terhelt időszakot. A célunk, hogy kedvezőbb áron kapjanak színvonalasabb szolgáltatásokat a vendégeink.

Az idei év nagy kihívása a többszörösére emelkedett víz és csatornadíj, amely a nem lakossági fogyasztókat érinti. Gondolkodunk víztakarékossági megoldásokon, de addig is arra kérjük kedves vendégeinket, ne csak otthon, itt is kezeljék értékként a vizet, ennek megfelelően a csak annyit használjanak amennyi szükséges.

Ami továbbra sem változott:

Bejelentkezni a szálláshelyre kizárólag okmányolvasón keresztül lehetséges, vagyis személyi igazolvány, vezetői engedély, útlevél nélkül  nincs lehetőség  nálunk tartózkodni, mivel bediktálás alapján nincs lehetőség adatokat bevinni a rendszerbe. Ez nem a mi találmányunk, jogszabály határozta meg.

Meg persze a hozzállásunk, a megoldásra való törekvéseink, hisz nálunk első a vendég

Érezzék jól magukat nálunk 2024-ben is!